Harakah keadilan Malaysiakini Metro beritaharian NST utusan

Monday 9 May 2011

Pembangkang CEMBURU,,! Usaha PRS-Pemuda Umno Berjaya


Publisiti murahan!!! Itu lah perkataan "biadap" yang dikeluarkan oleh oleh penyukong Pakatan Rakyat di Sarawak menerusi laman facebook mereka.

Sebenarnya mereka ini cemburu membabi buta dengan kejayaan dan usaha PRS bersama-sama dengan Biro aduan Pemuda Umno yang di pengerusi oleh Dato’ Muhd Khairun Aseh.

Pembangkang hanya pandai memperlekehkan hasil kerja dan usaha pemimpin Barisan National kerana Pakatan Rakyat dan penyukongnya tidak mampu untuk berbuat apa-apa. Jauh sekali nak menolong Rakyat.??

Rakyat Sarawak yang ditimpa masalah di dalam Malaysia sendiri pun Pakatan Rakyat tak mampu nak tolong, ini kan pula di Negara Orang yang mesti menerusi hubungan diplomatic dan kementerian Luar. MANA KEMENTERIAN LUAR PAKATAN RAKYAT??? Jawabnya… mana ada.!! Tak ada lah!!!

Kerajaan Barisan National sahaja yang dapat membantu segala permasalah yang melibatkan Rakyat Malaysia di Luar Negara.

Beberapa hari selepas berita yang menimpa nasib tiga bersaudara iaitu Remban, Jerrie & Ritchie yang disiarkan di akhbar minggu lepas, yang mana mereka telah menjadi mangsa penipuan bekerja sebagai pembalak di Papua New Guinea, akhirnya mereka bertiga Berjaya di bawa balik ke pangkuan keluarga.

Usaha membawa balik mereka bertiga dilakukan oleh PRS dengan bantuan Biro Aduan Pemuda Umno. BUKAN PKR, BUKAN DAP dan BUKAN PAS… 

Lepas ini Orang Panggau nak tanya mereka bertiga, siapa ejen yang menghantar mereka ke Papua New Guinea… JANGAN-JANGAN EJEN PAKATAN RAKYAT.. mana lah tahu?????

No comments:

Post a Comment