Harakah keadilan Malaysiakini Metro beritaharian NST utusan

Saturday 9 April 2011

Pengikut PKR mengeluarkan kata ancaman kepada Najib


Baru pun melangkah ke Kapit, Chua Jui Meng dan beberapa pengikut PKR dari Semananjung sudah mula hendak menimbulkan kekacauan.

Berlaku kekecohan di dalam sebuah Restaurant di Kapit apabila penyukong BN Marah dengan tindakan seorang daripada Pengikut PKR (orang luar kapit) yang telah mengeluarkan kata-kata yang menimbulkan kemarahan Penyukong BN .

MAKLUMLAH PENDUDUK KAPIT TIDAK PERNAH MENDENGAR PERKATAAN SEPERTI ITU SETIAP KALI PILAHANRAYA… SAYA RASA MEREKA TIDAK DAPAT MENAHAN MARAH DAN TIDAK DAPAT MENERIMA BUDAYA POLITIK KOTOR YANG DIPERKENALKAN OLEH PKR..AWAS!!!!?

Menurut cerita beberapa orang penyukong BN yang berada di dalam Restaurant tersebut:-….

Penyukong BN tersebut sedang minum di dalam sebuah Restaurant, Mungkin kerana Chua Jui Meng ada datang ke Kapit, Penyukong PKR telah menempah 3 buah meja untuk makan malam disitu bersama Chua Jui Meng,. Sedang penyukong BN menikmati minuman di Rastaurant tersebut, beberapa orang pengikut PKR datang ke Restaurant tersebut. Sambil duduk dan minum seorang daripada pengikut PKR telah mengeluarkan kata-kata yang berbau ANCAMAN KEPADA NAJIB.

SEBAIK MENDENGAR PERKATAAN SEBEGITU, PENYUKONG BN TERUS MARAH DAN CUBA UNTUK MELAKUKAN SESUATU YANG HAMPIR DI LUAR KAWALAN!!!... nasib baik tidak semua penyukong BN yang bertindak begitu.. ada yang cuba menenteramkan rakan mereka… YANG MENJADI TANDA TANYA?? PENGIKUT PKR TERUS DIAM MACAM TIKUS, MALAH CALON N56 BALEH FRENKIE BEDINDANG TELAH SEMBUNYI,….????? SETERUSNYA

No comments:

Post a Comment