Harakah keadilan Malaysiakini Metro beritaharian NST utusan

Saturday 5 March 2011

LEO MOGGIE MENEGUR ANUAR IBRAHIM

Semasa PRK Dun Kerdau Ezam Mohd Nor telah membuat ceramah. Dalam ceramah Ezam telah mendedahkan semua sifat-sifat buruk ANUAR IBRAHIM dan betapa jahatnya Anuar Ibrahim ketika Anuar Ibrahim masih menjadi Timbalan Perdana Menteri dan menjadi Menteri Kewangan ketika itu.


Menurut Ezam Kerajaan Negeri Kelantan telah memohon peruntukan dari kerajaan pusat ( ketika itu Anuar menjadi Menteri Kewangan ) untuk projek rawatan air bersih di Kelantan, tetapi Anuar Ibrahim telah menolak dengan angkuh nya…. ( kata Anuar “ 1 sen pun saya tak bagi kerajaan Kelantan “)

KETIKA ITU LEO MOGGIE AK IROK MASIH MENJADI MENTERI TENAGA, TELEKOM & KOMINIKASI TELAH MENEGUR ANUAR IBRAHIM SUPAYA BERTIMBANG RASALAH DENGAN RAKYAT KELANTAN ( kata Leo Moggie : “ Tolong lah rakyat Kelantan dan bagilah mereka peruntukkan “). Tetapi Anuar Ibrahim tetap dengan angkuhnya berkata….” Saya tak kan bagi 1 sen pun dengan kerajaan Kelantan”.

Sekarang ini Anuar Ibrahim telah bekerjasama dengan Kerajaan PAS kerana semata-mata untuk kepentingan peribadi beliau,. Begitu juga dengan rakyat Sarawak terutamanya kaum Dayak yang akan menjadi alat permainan politik Anuar Ibrahim,, Kalau dah orang kanan Anuar seperti Ezam, Umi, Rahimi dan ramai lagi termasuk pemimpin PKR telah meninggalkan Anuar kenapa pula Kaum Dayak yang tak kenal langsung dengan Anuar nak menyokong Anuar pula dan Anuar pun tak kenal langsung budaya kaum Dayak,(JAUH KAN DIRI ANDA DARI PENGAMPUT BURIT ).

 

No comments:

Post a Comment