Harakah keadilan Malaysiakini Metro beritaharian NST utusan

Saturday 12 March 2011

DATO SNG PANIC ( Party Rakyat Sarawak sudah ada Calon DUN pelagus )



Kerana begitu panic disebabkan anak nya Larry sng TIDAK akan diberi peluang oleh pucuk pimpinan Barisan National Pusat untuk mempertahankan kerusi DUN Pelagus, akhirnya Dato Sng telah mengeluarkan kenyataan dalam Utusan Borneo hari ini dengan mencabar Presiden PRS Dato Sri Dr James Jemut Masing untuk bertanding di kerusi DUN Pelagus. Wah!!! Sng keluarkan publisiti murahan dalam akhbar kerana terlalu Panic. SEMBAHYANG APA PULA TU!!!!!! DAH PANIC, MACAM-MACAM PERANGAI...

Mana tidak, Sng family sudah tahu bahawa career politik beliau dan anak nya Larry akan berakhir. Oleh sebab itu Sng sanggup berbuat apa sahaja untuk menjatuhkan PRS, walaupun Sng sedar perbuatannya itu hanya sia-sia. Tetapi bagi orang kaki judi macam Sng dia tak kisah sebab orang macam Sng suka main Balun sembarangan…. SEBENARNYA SNG FAMILY SUDAH LAMA KENA BALUN OLEH MEMBER –MEMBER PRS.

Presiden PRS dengan lantang mengatakan bahawa kerusi DUN Pelagus dapat dipertahankan oleh Barisan National walaupun tanpa larry Sng bertanding di DUN Pelagus. Orang Panggau pun sama pendapat dengan Presiden PRS, kerana mengikut sejarah, di DUN Pelagus, sokongan pengundi semata-mata untuk party yang bertanding di situ iaitu PBDS ( 1987,1991,1996,2001) PRS (2006). 

Kemenangan Sng & anaknya Larry di DUN pelagus bukan kerana popularity calon, tetapi disebabkan Popularity pemimpin party iaitu ketika PBDS dan sekarang PRS. Rakyat dan pengundi Pelagus hanya melihat Pemimpin party dan party yang bertanding di DUN pelagus, INI DAPAT DIBUKTIKAN.. MAJORITI PENGUNDI IBAN, ANAK CINA MENTAH PUN MENANG…

Pada pendapat Orang panggau sesiapa sahaja anak jati Pelagus yang menjadi Calon Barisan National nanti sudah pasti dapat mempertahankan kerusi Pelagus.

6 comments:

  1. salam perjuangan blog sdra telah kami linkkan.

    ReplyDelete
  2. Salam tuan mohon pautkan link ke blog. Salam sejahtera menjelang demam pilihan raya!

    ReplyDelete
  3. Salam perjungan.

    blog ni sudah saya link.
    Teruskan perjuangan

    http://bahteramerdeka53.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Mukapetang & Bahtera Merdeka... saya sudah Link kan Blog anda... Berjuang untuk rakyat..

    ReplyDelete
  5. Who should be the next Sarawak CM?

    Have your voice HEARD! Click on the link below (or copy & paste URL) to vote.

    http://www.micropoll.com/a/mpview/1069566-405576

    ReplyDelete